Vissza az előző oldalra

Viszonteladói nézet

Közületi, végfelhasználói nézet

A Till-Papír Kft. két évtizedes kereskedelmi tapasztalatainak, a szakmában elfoglalt helyének és a kelet-magyarországi értékesítésben betöltött szerepének megfelelően, változatos értékesítési lehetőségekkel áll vevői rendelkezésére. A többcsatornás beszerzéseink lehetővé teszik megrendelőink számára, hogy az igényeikhez alkalmazkodó, üzletmenetükhöz legjobban illeszkedő ajánlatot kapják Tőlünk.

Telephelyi átvétel:
Nagykereskedelmi áruházunkban lehetőséget biztosítunk arra, hogy beszerzési igényeiket Önök, az áruházi készleteinkből, saját maguk válogassák össze.
Lehetőséget biztosítunk arra is, hogy megrendeléseiket előzetesen leadva, az Önök érkezéséig összekészítjük azt, ezzel időt és energiát megtakarítva Önöknek.

Kiszállítás saját autónkkal, Till-Papír Kft. saját szervezésében:
Minden héten, egyeztetett fix túranapokon, saját autóval, bizonyos megyékben, értékhatár nélkül tudjuk vállalni a szállítást.
Szolnok belterületén a kiszállítás díjtalan.

Kiszállítás futárszolgálattal:
Nettó 30.000 Ft feletti rendelések esetén, a 11 óráig leadott igényeket, díjtalanul, másnapra futárszolgálatunkkal le tudjuk szállítani, az ország bármely településére.

Nettó 30.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási díjat ügyfélszolgálatunk igazolja vissza, melynek összegét a számla végén egy összegben számlázzuk ki.

Bővebben lejjebb az ÁSZF-ben tájékozódhat.

Másolópapírok szállítási díjának visszaigazolása ügyfélszolgálatunkkal történő egyeztetéssel történik.
Futáros kiszállítás esetében lejjebb a Szállítási díjszabásunkban tájékozódhat.

Vásárlási feltételeinket részletesebben az ÁSZF tartalmazza.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF) (letölthető pdf.)

Szállítási díjszabásunk futáros küldemények esetében:

Futáros kiszállítás díjtáblázata (letölthető pdf.)

Szigorú számadású nyomtatványokat csak azon vevőink vásárolhatnak tőlünk, akik tudomásul veszik, hogy adataikról a Till-Papír Kft. nyilatkoztatja őket (magánszemélyként nevüket és adóazonosító számukat), amely adatokat cégünk rögzít, nyilvántart és a megfelelő jelentésekben az adóhivatal számára is elérhetővé tesz.

Reklamáció és visszáru kezelés:  

Reklamációs ügyintézés (letölthető pdf.)

Reklamációs adatlap:

REKLAMÁCIÓS ADATLAP  (letölthető pdf.)

Felmerülő kérdéseikkel keressék bizalommal munkatársainkat elérhetőségeinken.